wywiady grupowe, moderowane dyskusje prowadzone przez badacza z grupą 6-8 respondentów. Wywiady grupowe prowadzone są zazwyczaj w celu zebrania szerokiego wachlarza opinii, testowania koncepcji produktów lub kampanii oraz poznania głębokich motywacji grupy docelowej
technika służąca sformułowaniu wskazówek i pomysłów do wykreowania idealnego produktu i idealnego sposobu jego promocji
krótka (30-60 min) dyskusja, poświęcona zwykle jednemu tematowi
dyskusja grupowa trwająca do 6 godzin, stosowana, gdy temat jest trudny
dyskusja w grupie 4-6 osób. W ramach mini group mogą odbywać się triady i diady. AFFINITY GROUP - dyskusje grupowe w gronie rodziny, sąsiadów, współpracowników
Badania etnograficzne umożliwiają badanie grup i zachodzących procesów w ich naturalnym otoczeniu, naturalnym świecie badanych respondentów. Badacz uczestniczy w życiu badanego nie ingerując – na ile to możliwe – w bieg zdarzeń. Może to być:
wywiad pogłębiony, oglądanie i fotografowanie np. ubrań, kosmetyków, wyposażenia i dekoracji pokoju itd., obserwowanie zachowań, zwyczajów jedzeniowych, analiza języka używanego przez respondentów.
uczestnictwo w specjalnie zaaranżowanym spotkaniu towarzyskim np. młode mamy rozmawiają między sobą o kosmetykach dla dzieci, grupa koleżanek dyskutuje o marce odzieżowej, spotkanie z poczęstunkiem i dyskusja o produktach.
np. wyjście do klubu z grupą młodzieży lub studentów etc.
wywiady indywidualne prowadzone w domach respondentów, mające na celu poza poznaniem opinii badanego, również warunków w jakich żyje czy nawyków żywieniowych i wielu innych
wywiady indywidualne w sklepach połączone z zakupami, pozwalają poznać procesy decyzyjne związane z zakupami.
internetowa dyskusja panelowa.
wszystkie rodzaje badań możemy wykonać na kwestionariuszu papierowym.
wszystkie rodzaje badań możemy wykonać na własnych bądź powierzonych laptopach/ tabletach.
Zajmiemy się pełną organizacją i przeprowadzaniem badań typu CLT. W ramach projektów CLT przeprowadzamy testy promocji, testy reklam, testy nośników reklam, badanie skuteczności kampanii promocyjnych, testy opakowań produktów.
Szanowni Państwo,
w związku z docierającymi do nas sygnałami o oszukańczej działalności firmy, o zbliżonej do naszej
nazwie, pragniemy poinformować, iż firma INFO-SYSTEMS zajmuje się wyłącznie terenową realizacją
badań rynku i opinii społecznej.
Nie sprzedajemy żadnych produktów ani usług innych, niż opisane na naszej stronie. Nie sprzedajemy
fotowoltaiki, nie prowadzimy szkoleń z zakresu doradztwa finansowego czy consultingu, nie
oferujemy produktów finansowych. Nie prowadzimy również usług typu call-center.
Sprawa została zgłoszona do Urzędu Komunikacji Elektronicznej, do czego też zachęcamy Państwa.
Adres siedziby i korespondencyjny:
INFO-SYSTEMS Marita Czarnecka-Kielak
ul. Egejska 17A m. 48
02-764 Warszawa
NIP 7971201265
REGON 146695256
Biuro:
INFO-SYSTEMS
ul. Żurawia 32/34, pokój 29, I piętro
00-515 Warszawa
Inspektor Ochrony Danych
iod@info-systems.pl
Informacje nt. Programu Badań i Opinii Publicznej
kontakt@info-systems.pl
Marita Czarnecka-Kielak
Właściciel, Koordynator projektów badawczych
665 754 007
mczarnecka@info-systems.pl
Marta Nakoneczna
Koordynator projektów badawczych
574 226 617
mnakoneczna@info-systems.pl
Gabriela Nowocin
Koordynator projektów badawczych
733 934 191
gnowocin@info-systems.pl